Fredagen 1/5

Åh, Jag har vart på semester!!! Vi har precis kommit hem ifrån en vecka i Göteborg!
Soliga, trevliga, underbara Göteborg!

Har haft det så mysigt. I Tisdags när vi kom ner började vi dagen med lite lunc på Trätorgets café, sedan bar det av ner till stan för en träff med våra kompisar Tessan & Leia. Blev lite schopping & en fika, sedan åkte vi hem till derasi Haga och käka makaroner & köttbullar.
I Onsdags gick Tessan i skolan på dagen så då passade vi på att ta en lång promenad från Bjökekärr till Redbergsplatsen där vi träffade Marianne & Johan på en kopp innan de skulle iväg till diverse jobb. Sedan vid fem tiden mötte vi upp T & L på Järntorget för att sedan gå till Favoritresturangen på Linné-Mykonoz...mmmm, grekiskt!

I Går började vi dagen tidigt med att packa väskan inför en hel dag i Slottskogen med T & L. Det väckte många minnen från när jag var liten när jag kutade runt inne på barnens zoo med wille:) På kvällen kom mamma ner till stan så vi blev bjudna till Familjen Nilsson på god middag & dryck!

Sammanfattningsvis kan jag säga att jag inte skulle tveka 1 sekund på att flytta tillbakaom min envisne sambo kunde bli lite mindre trångsynt♥

Lite bilder från veckans äventyr!

Pausar vid säldammen i slottskogen.

sötaste BusTjejen på Mykonoz

tokar lite...






Och med dessa härliga sommarbilder säger jag godkväll. Nu ska jag sätta mig på balkongen med en kopp kaffe, ikväll blir det en tur på flotten med familjen Asplund!
Puss& KäRleK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0