onsdagen 13/5

Vart tog sommaren & värmen vägen?

Här sitter jag i min ensamhet, käkar lite köttullar med makaroner medans jag hänger en tvätt & kör en snabb blogg:)
Det är mycket som ska hinnas med när lillen sover♥

Idag har vi vart på 1 års kalas på förmiddagen! Philip Bergqvist har nu också blivit ettåring!
Igår var jag & Wille hemma hos hans farmor på dagen, vi gick en lång promenad(man får passa på när solen skiner) och åt lite god lunch.

Farmor Elisabeth

Idag är det grått & tråkigt igen, vet inte riktigt vad jag ska hitta på, men om jag tittar mig mkring i lägenheten så behöver jag inte direkt vara orolig för att bli sysslolös! Det blir mycket stök när man har en knodd som är ÖVERALLT! Ingen TV har jag heller, eftersom jag lyckades rycka sönder antennkabeln sist när det åskade. Blir nog åska idag igen.

Helgen som komer blir lugn, nästa vecka tar min lillasyster Ebba studenten så då blir det partaj på lindgatan! Sedan är det ju långhelg så då ska vi först en tripp till Varberg och hälsa på Evelina & Daniel i deras stuga, sedan ska vi ev ner till Gbg med familjen Asplund/Jimsten! Härligt när man slipper att alltid vara i Svenljunga!

              Wilmer&Mormor
Nu ska jag göra lite nytta!





Kommentarer
Postat av: tessan&Leia

oj vilket fint kort på mormor o wille :)..gud vad han är lik sin far :)saknar er!!Kraam

2009-05-13 @ 21:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0