Söndagen 31/5

M o r s d a g !

Har haft en super helg! Har ju vart helt underbart väder, Känns att sommaren väntar runt hörnet...

I Fredags Firade jag & min Älskling & 6 år tillsammans & 5 år som förlovade, så när jag kom hem väntade  en vacker blombukett på köksbordet. Du är bäst!
På kvällen fick vi oväntat besök av Evelina & Daniel. Åt God Lax middag & sedan satt vi till sena natten på balkongen med levande ljus, filtar, vin & infravärme på hög speed och myste!!! Dom sov över till Lördag så på förmiddagen åkte vi ut med flotten, solade, grilla korv och drack kaffe. På kvällen tog jag & mikael det lugnt med den nya Wallander filmen som jag varmt kan rekommendera!

I dag har vi vart på Torpa Stenhus där mikaels farmor & farfar bjöd på Morsdag middag! Helt ljuvligt gott (framför allt bordet med typ 20 olika tårtor!). Sedan gick vi guidad tur inne i stenhuset. I eftermiddag var vi hemma hos mina svärföräldrar på en kopp kaffe och lite lek i solen....
...har hört att det fina vädret ska hålla isig så imorgon satsar vi på en härlig picknick på stranden med Cissi & Oskar!
                                     
  ska vi byta?...  farmor mys    Wilmer på flotten!

Kärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0