fredag23/10

Åh, känner mig mer stressad en någonsin. Har två tentor nästa vecka...ska läsa en hel del innan dess...och så har vi fin besök från Uppsala hela helgen. Hur ska detta gå ihop? Förra året klarade 7 av 200 första tentan, vad är oddsen?
Hade tänk plugga i dag på förmiddagen men då fick vi bvc tid för vaccin idag kl 10...slår aldrig fel!

Ska bara blåsa håret nu, sen drar stresset igång igen:) Underbart!....glädjer mig över mina 3 veckors jullov sen!

Det här kortet hittade jag på svärmors data för ett tag sen....hur söt får man vara?


Igår monterade vi upp en RIKTIG grind på övervåningen, och så tog vi bort ena lång sidan på Willes säng, så nu är han en stor kille som kan gå in till mamma & pappa själv på natten:)


Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Anonym

SöÖöTaST, har saknat såååååååååååååå! /mormor

2009-10-25 @ 23:46:11
Postat av: Anonym

Nu får Du allt uppdatera oss andra, vill helst läsa lite v.a.dag puss/ mor

2009-10-31 @ 14:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0