måndagen 4/1

PLOGJÄV*L!!!..sitter i sängen och försöker att fatta någonting ur psykologiboken men det går inte att koppla bort det ihärdiga skrapandet i från plogen som kört runt utanför sedan halv tio i morses. Inga öronproppar i världen kan ta bort det ljudet...Jag blir knäpp.!
I dag är Wilmerr på dagis så att jag skall kunna plugga i lugn och ro, nu tog jag mig en liten paus med kaffe, blogg och ett stort glads kall, färsk äppeljuice! Ahh, va gott!

Var smart och lämnade av vagnen på dagis så att jag skall kunna promenera upp och hämta pluttas i eftermiddagg, kan behövas tillföras lite syre till hjärnan efter några timmars läsning.

I dag kanske lill flickan med stort L får komma hem! Hoppas det för allas skull:)

Nej nu skall jag gå ut på trappan och kasta willes snowracer i huvudet på den envetna plogGubben!



P&K


Kommentarer
Postat av: Anonym

P&K

2010-01-06 @ 10:41:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0