onsdagen 13/1

hmmm, vet inte riktigt varfrör mitt förra inlägg publicerades först idag? Tjall på tråden kanske?...

Jaja, får väl iallafall erkänna att jag inte skulle vart så snabb på att dömma min man, nu är det min tur...Är uber förkyld! Har inte vart människa på ett par dagar nu, det känns så typiskt att det skall komma just nu, precis innan tentan, men vi får hålla alla våra tummar att det skall gå bra ändå!

Igår och idag har min snälla mamma tagit hand om mig, hon kom hit igår morses och körde upp W till dagis, sedan kom hon hit mitt på dagen för att laga till lite lunch sedan hämtade hon w igen vid fyra. Och nu har hon vart här igen och hämtat lllen för att köra honom till dagis. Är jag bortskämd med en för snäll mamma? eller kan man ha det så här bra?♥

Nu sitter jag här med min andra snor toarulle i ena handen och nässpray i andra handen..Har gjort mig lite te och macka som jag skall äta i sängen:) Sedan skall jag försöka få in det sista inför morgondagens tenta..

..ush, får lite ångest när jag lämnar  på dagis när jag själv är hemma. Men jag är nog en tråkig mamma idag ändå.
På lördag blir det lite partaj willewalle skall sova hos sin farmor & farfar så man får ju passa på..




Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen!

2010-01-14 @ 20:28:40
Postat av: emma

Åååååååå vad han är söt Wilmer men så har han ju en söt mamma också....kram emma

2010-03-20 @ 19:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0