onsdagen 6/1

Vinter, precis som man önskatt sig nu ett tag. Riktigt mycket snö! Vaknade i morse och det låg 30 cm ny snö utanför fönstret. Ljuvligt. När det ändå är vinter kan det lika gärna vara rejält!

Wilmer har fått en liten kusin och hon är så fin. Det blev en liten Lovisa till slut, äntligen en flicka till Johansson familjen:) Hon är underbar, så liten och näpen. Vi har träffat henne ett par gånger nu så jag har fått klämma, känna, sniffa och gosa. Det är nästan så att det suger lite efter en bäbis till:) Wilmer undrar nog mest vad det är för något litet som låter och som alla vuxna är så fashinerade av, inte lätt för honom att förstå att detta lilla knyte är en människa...

I dag har vi tagit oss ytterligare en sväng på pulkan, vet inte om jag eller wilmer tycker att det är roligast? Var dock lite FÖR mycket snö för att det skulle kunna gå att åka på oplogade ställen..men Mikael sprang så glatt och drog oss fram och tillbaka på vägen i pulkan:)

Nu har jag en sjukling här hemma, Mikael är örkyld och lider utav de flesta åkommer som man kan ha när man inte mår bra, wilmer har vart lite halv skum ikväll så han får väl detsamma lagom tills i morgon...
...då flyr jag fältet, kan inte vistas i smma hem somTVÅ förkylda killar!...är ju döende när det pirrar lite i näsan och huvudet dunkar. ( fast älskling, jag tycker facktiskt liiite synd om dig ändå!)

Resterande dagar denna veckan kommer att gå åt till att plugga inför tentan nästa vecka. På lör4dag blir det nog inte så mycket gjort däremot för då fyller min lilla lilla lillasyster 20 år! Så då blir det till att fara till storstaden Göteborg på kalas!

Nu skall jag försöka läsa något kapitel i psykologi boken, brukar väl bli ungefär två innan jag sitter med gam nacke, snarkandes med deggel i mungipan och boken vilandes på magen...
Finns det något mer sövande en att läsa något totalt ointressant?????




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0