lördagen 10/7

s o m m a r . . .

Äntligen är den här! Mikael är inne på sin andra semester vecka och jag och lille Wille har vart lediga sedan den 4/6! Har verkligen kommit in i semester lunken med sovmorgonar och lata dagar vid stranden.

Mikael firade första semester helgen i Höljes på rallykross EM med grabbarna och jag och wilmer hade en underbar helg i Göteborg!
Först en natt hos Tessan & Leia, det blev en myskväll och en visit på plaskis, mariaplan! Andra natten sov vi hos "the Nelssons", det blev såklart lite party, god mat, trevligt sällskap och en båttur:)

Denna veckan har vi vart en sväng i Strömstad hos fam Bränmar light! Är så mysigt där, det blev lite shopping, lite grill, lite bad, massa lek och skratt....
en trevlig tradition detta!!

Hela nästa vecka kommer vi att spendera i falkenberg där vi hyrt en stuga. Åker ner imorgon eftermiddag och jag kan knappt bärga mig! Tänk att vakna på morgonen och bara ha några meter ner till skrea strand, HAVET! Under veckan får vi nog en del visiter från landet, då såklart alla behöver sin dos av havsluft under sommaren:)

Magen min växer så det knakar och jag har riktigt börjat undra vart detta skall sluta...?! Är redan i vecka 30 så om fem veckor är jag i samma skede som när lille W kom till världen. Känns overkligt att vi snart är fyra i familjen... När man har en aktiv två åring så hinner man knappt med att vara gravid och veckorna har bara flygit fram.
Vi får väl hoppas att denna bäbis inte har lika bråttom ut i världen utan stannar i magen ett par veckor längre:)

Idag skall här packas, städa och tvätta! Imorgon drar vi....

men först en tur till stranden:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0