onsdagen 21/7

Hemma igen.

Nu har vi vart hemma i tre dagar efter en underbar vecka i Falkenberg, med trevligt sällskap, soligt väder, vita sandstränder och en massa tid med  familjen.
Veckan var kanon, de två första dagarna var dock lite i varmaste laget med vindstilla dagar och 36 grader i skuggan. Mina fötter förvandlades på några timmar från de normala till två onda, klumpfötter. Men de har återgått till sin ursprungsform igen, gött.
Har tyvärr förlagt min kamera vilket gör mig gaaalen av irritation då denna semestern har erbjudigt många "kodak" stunder!! Bittert!

Nu har vi två veckor på hemmaplan framför oss. Det blir två veckor med lugn och ro, dagen planeras efter vädret och så fort solen tittar fram åker vi såklart i ilfart ner till stranden!
Imorgon skall jag och Mikael in till Borås för ett bedök på torsdagskvällen och bio. Wille ´stannar hemma med farmor & farfar:)

Näst vecka är det dags för ett mödravårds besök igen, skall bli intressant att se hur bäbis ligger för det har verkligen tryckt på neråt det sista... Hoppas att den inte kommer alldeles för tidigt bara!
Har ju en hel del sammandragningar och värkar så jag undrar verkligen hur vardagen skall gå ihop sig om ett par veckor när Mikael börjar jobba igen... Men jag antar att det inte är någon idé att oroa sig för dfetta redan nu.

Nästa vecka åker vi till Karlskrona med familjen Jimsten/Asplund för ett två dagars besök på "Barngården" en liten näjespark med vattenland för barn i Willes och Oskars ålder. Ska bli jätte kul!!


Nu gott folk skall jag och min mage gå och lägga oss..
Natti..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0