torsdagen den 11/11

...friska igen!
Blev inga vattkoppor, vet inte om jag blir lättad eller besviken. Är ju rätt skönt att ha det överstökat men å andra sidan skadar det inte om lilla Hilma blir några månader äldre först!

Idag har jag och barnen haft en underbar dag! Det började med att hilma sov i 8 timmar i natt utan att äta!...sedan när wille vaknade tog vi oss en dusch och sedan en sen lååång frukost!
Vädret har vart underbart med kall luft, snö och solsken så vi gick ut på en promenad och avslutade med att göra en snögubbe på gården! "GubbenSnö" : )

När vi kom in fick Hilmis en flaska ersättning och jag och wille myste till det i soffan med lite varm choklad!

Nu har pappa Mikael kommit hem och det vankas tacos för hela slanten.
Imorgon blir det badhuset för W & M och sedan på kvällen ska jag upp till Cissi på lite tjej mys!






Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sötast i världen!

2010-11-12 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0