Mittemellan

Två veckor kvar till jul och här finns INGEN julkänsla! Stökigt, avskalat, flyttlådor och kaos. Inte en tillstymmelse till adventsmys & jag lider!
Jag som älskar denna tiden på året med julgran, adventsstjärnor & tända ljus.

Får istället glädjas åt det som komma skall och att vårt nya hem faktiskt börjar ta form:) i dagarna tre har vi vart i huset till nära midnatt & slipat & målat!
Nu är barnens rum så gott som klara, bara lite tapeter och en Marta kvar. Paneltaket i hallen har målats tre gånger och är vitt och fint. Imorgon gör jag färdigt hallen sedan ger vi oss på vardagsrummet! Kul när det går fort och blir sååå bra!
Lägger upp före- & efter bilder när det är klart!
Ikväll är Mikael på Åhaga med sitt jobb och har kul.
Jag ska inta sängkläder och hoppas på en lugn natt!
P&K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0