Mobil blogg?!

Häftigt! Sitter i soffan och knappar på min iPhone så glaset ryker. Äntligen kan man även mobil blogga, det har jag längtat efter!

Gjorde min sista vfu dag i förskoleklassen igår, känner mig nöjd med mitt arbete och fick lysande omdöme av min snälla handledare:) kul! Idag såg jag fram emot en ledig dag på gekås med syster ich mamma, för att sedan åka vidare och snusa på nytillskottet i familjen Thalinsson, 6:e barnet i ordningen:) en liten Wiggo, kul!
MEN här sitter jag nu,med förkylningen deluxe och huvudvärken from hell!
Hilma maräng ser ut som en försupen alkis ned sina röd geggiga ögon, stackarn hann vara utav penicillin i en halv dag efter halsflussen innan ögoninflammationen slog till med dunder och brak...
Livet i ett nötskal när man är småbarnsförälder:)

Mikael ringde iallafall hem nyss med den goda nyheten att vi får nycklarna till huset ikväll:)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe medans Lill & stor kotten tittar på "samsam".

Puss&kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0