Ullared..

Idag har Wilmer packat sin lilla "Dramaten" med filmer, sin nalleballe & chokladkalendern för att gå hem till mormor och övernatta, så jag, Mikael & Hilma trotsade allas förmaningar och åkte till Ullared, gekås.

Dagen började med att vi låg mer än en timma efter i "tidsschemat", släpkärran var redan utlånad, ösregn, storm och väl framme väntade oss en 200 meter lång kö..!
Helt hysteriskt mycket folk! Gjorde ett seriöst övervägande att vända i dörren men insåg ganska fort att det inte lär bli mer folktomt på Ullared innan jul, så det var bara att gilla läget:)
Fick trots allt tag på det vi skulle ha och lite därtill!
På vägen hem svängde vi förbi familjen Thalinsson/Edvinsson, fick bli en snabb titt på säkert avstånd då förkylningen fortfarande gör sig påmind! Lille Wiggo var en fantastiskt söt bäbis och huset deras gjorde mig verkligen imponerad! Bra med lite inspiration såhär innan renovering:)
Väl hemma fick vi besök av världens finaste vänner Evelina, Daniel & Elven, vi åt pizza och tog igen förlorad tid.
Nu har gästerna lämnat oss, vi har slagit in årets hittills köpta julklappar och nu pustar vi ut på soffan. Mikael kollar på filmen "the priest", vad är det för skit?!
Sitter nog här tills jag ögonen går i kors sedan makar jag mig upp en trappa till sängen! Imorgon tänkte vi köra upp all BRÖTE ifrån förrådet till huset... Hard work work:)

Wilmer redo för ett mormor besök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0