Vaken&Tankspridd

Ligger i sängen och lyssnar till det bästa av alla ljud, Hilmas små snarkningar... Mikael ligger vägg i vägg inne hos Wilmer som under dagen troligtvis drabbats av någon form av allergisk reaktion med prickig kropp och ömmande tunga:( Vct imorgon bitti pronto!
Kan undra hur denna vintern blir... ?!

Imorse vaknade vi till ett vitt vinterlandskap, solsken och minusgrader, underbart och efterlängtat! Nästan så man fick lite julkänsla såhär 19 (strax 18) dagar innan dopparedagen:)
Imorgon ska vi till banken för en sista träff med tidigare husägarna sedan är huset vårt, bara VÅRT! Så imorgon efter skolan ska jag svänga förbi färgbutiken i Borås och införskaffa oss ett antal liter vit färg i olika former:)...äntligen kan vi köra igång!
Så, som sagt, nu ligger jag här i sängen, vaken och tankspridd...riva tapet? Måla? Spackla? Gipsskivor?...vad är billigast? Vad är lättast? Vad blir bäst & hur vill jag ha det?
Blir nog inga kloka svar just nu...får stänga mina blå och fortsätta grubblandet imorgon.
Puss&Kärkek


Kommentarer
Postat av: mm

Ja, Du så roligt att Du börjat skriva igen, hoppas Du sover nu för klockan e för mycket, GO NATT MITT <3

2011-12-06 @ 00:27:29
Postat av: Lova

Hej!

Ska bli riktigt spännande att se bilder från huset o se hur det går.. :) Ett par av mina närmsta vänner köpte hus och flyttade in så sent som i lördags. Börjar såklart bli riktigt sugen själv på att ha något eget ;)

vi ses i skolan! kram

2011-12-06 @ 11:29:28
URL: http://lovlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0