Blir tokig..!

Åh, sitter med helvetes uppgiften "didaktiskt ställningstagande" som jag suttit med i veckor nu utan att komma igång. Nu är jag snart färdig men vad har hänt? Känner mig helt avtrubbad och ointresserad. Får inget flyt i mitt skrivande och det stör mig!
Finns obegränsat med andra saker jag hellre hade gjort nu! Går omkring här hemma och myser när jag tänker ut hur jag vill ha det. Antar att ekvationen plugga+flytta/renovera+jul/nyår inte går ihop. Blir för mycket helt enkelt!

Vaknade upp till ett landskap täckt av ett tjockt vitt täcke av snö! Rafsade fram pulkor innan barnen vaknade och drog dom i pulkorna till dagis. Nu tittar solen fram och det är snudd på magiskt ute. I eftermiddag förvandlas jag och Mikael till barn igen när vi packar varm oboy och smörgåsar och kastar oss ut i pulkabacken! ÄNTLIGEN:) Som vi (och alla andra småbarnsföräldrar) har väntat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Va' roligt Ni måste haft det, hade mer än gärna åkt pulka, trots att mina barn blivit ganska stora. Ha de' gött å kött e' riktigt gött!💋

2012-01-12 @ 00:00:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0