Isberg...

Sitter i soffan med skvallerblaskan "hänt BILD", läser om beach 2012 och vräker i mig en stor skål choklad glass. Likt föregående år börjar mina nya liv på nyårsdagen. Träning, nyttig mat och sockerförbud. Tänker att "...på 6 månader hinner jag lugnt komma i form". Sedan låter det, " det är inte försent, visst hinner man på 4 månader om man ligger i?" till: "nu MÅSTE jag börja!" & slutar i en ända stor besvikelse då jag inser att sommaren är här, inte gram lättare, och inte ett dugg nyttigare. Vetskapen om detta händelseförlopp har jag redan väl inbiten sedan förr, ÄNDÅ sitter jag här med glass runt minnen och svullar.
Låg i badet förut med tre guppande isberg. Två bleka tuttar och toppen på en mage. Räknade ut att om midjan minskar med sisådär 3 cm? Täcker vatten ytan även magen om badkaret är halvfullt. Det borde jag väl ändå kunna åstadkomma? Nej du, mitt nya liv börjar NU (när glassen är slut), återkommer med resultat i sommar!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu får det va' slutklagat, Du e ju perfekt!🍰🍟🍔🍦🍞🍲🍜🍝🍻🍺🍸🍦🎂🍧🍉🍓🍰🍰🍰🍰🍰

2012-01-18 @ 02:55:17
Postat av: Anonym

Inget nytt under 🌟✨✨✨

🌟✨✨

✨✨✨✨✨🌟



✨?

2012-01-20 @ 01:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0