Loppisgalen

Har jag blivit galen? Gick för en tid sedan med i Facebook gruppen "Svenljunga loppis" där folk säljer och köper prylar sv varandra. Visste inte att detta skulle bli mitt fördärv..
Köpte 2 st ljusstakar, sålde ett soffbord, köpte 2 st mörkläggningsgardiner, köpte en studsmatta, sålde en byrå, köpte en stavmixer?!(vad hände där?) köpte en vårjacka till Hilma, köpte en skinjacka till mig...
Jag har heeelt tappat det, gått loss totalt! Måste hejda mig men kan inte.. Får be om att bli utesluten från sidan eller så får Mikael klippa mitt kort..

Helgen kom och tog slut, vi har haft fullt upp med vänner och familj hela dagarna, precis som jag vill ha det:) började fredagen med att Wille spontan "sov över" hos son farmor & farfar, lördagen bjöd på korvgrillning ned Evelina, Daniel & Elven, sedan kom Andreas & Sofie hit på middag & vin. Helgen avslutades med att vi fick in ny spis och inkopplad diskmaskin, sedan tog jag och bästa vännerna en promenad i kvällsmörkret. Idag var tanken att jag skulle plugga lite, istället har jag, städat, tvättat, bäddat rent i samtliga sängar, facebookat, bloggat, tryckt i mig en semla (på mindre än en nanosekund) MEN nu i skrivande stund har jag lagt fram skolarbetet framför mig så nu börjar jag! Heja Josse, du har haft hela dagen på dig och barnen kommer hem om mindre än två timmar. Bra jobbat. Hejdå.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Dubbelt upp Le & Landa!💋

2012-01-16 @ 19:41:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0