RekordRenovering?!

Pust och stön:) det har varit en minst sagt intensiv period, då vi startade vår lilla "renovering" av huset den 7/12 och flyttade in till ett så gott som klart hus den 22/12! Helt galna kvällar och nätter som bestått av målning, tapetsering, golvläggning, packning och flytt fram till småtimmarna. Men skam den som ger sig, vår dröm blev sann och vi hann fira vår första jul i huset år 2011 tillsammans med hela familjen! En underbar känsla!
Efter jul har vi rensat lägenheten, fått den städad (tack svärmor!) och tapetserat Wilmers rum samt köket!

Nu går jag bara runt här hemma och njuter i VÅRT hus:)
Tittar ut i trädgården och drömmer om små barfota fötter som springer runt och leker i sommar. Ser fram emot grillkvällar på uteplatsen och poolbad i trädgården:) allt känns så rätt och lätt!

På morgonen klär vi oss efter vädret och promenerar gatan ner till dagis, lilla Hilma tultar på i sin pluffsiga overall och är så duktig! Tänk att det kunde bli såhär bra!

Ikväll ska jag hå runt och ta lite bilder så ni får se hur här ser ut..
Men nu ska jag återgå till mitt otroligt fängslande skolarbete!
På återseende!

Kärlek Josefin


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kärlek till Dej å de e otroligt fint Ni fått det på rekord tid, men mitt❤Du har ju att bråspå! Nattpösssar

2012-01-03 @ 00:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0